niedziela, 3 lipca 2011

GREEN

Witajcie , w związku , że jutro wyjeżdżam na 5 dni , dodaje outfit zrobiony na szybkiego , bez przygotowania , po prostu na spontanie .
Na sobie mam zielony cardigan z pod którego wyłania się biały t-shirt z neonową oprawką , być może dla większości nie będzie on pasował , ale ja lubię kiedy coś się gryzie.
Mam również rurki z poprzedniego outfitu ,oraz buty , których nigdy bym Wam nie pokazał , ale tak jak mówiłem , wszystko na spontanie !
Wygląda to jak wygląda . Pozdrawiam i do zobaczenia . A ja spędzam całe 5 dni u babci , bez internetu i dostępu do całej tej codziennej rzeczywistości !

13 komentarzy:

  1. Ogólnie kolor kardigana jest zajebisty, buty fajnie, spodnie też !
    Ale nie podoba mi się to, że są na t-shirt'cie guziki i na sweterku :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Kardigan jest cudny *-*
    Ogólnie jest faaaaaaaajnie c:

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd kardigan? , świetny jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba ;P
    Pisz gdzie kupiłeś swoje rzeczy ;P

    "Ale nie podoba mi się to, że są na t-shirt'cie guziki i na sweterku :c " zgadzam się z tym ;//

    OdpowiedzUsuń
  5. A wydaje mi się że cardigan jest turkusowy, a ty piszesz że zielony, coś tu nie tak!. :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Już pisze C;

    Cardigan jest zielony , to wina aparatu.
    Kupiony w H&M <:

    OdpowiedzUsuń
  7. nie żartuj sobie, aż tak kolorów aparat ie zmienia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fryz na dżastinka biberka, kongratulejszyns oriżinali.

    OdpowiedzUsuń
  9. W żaden sposób nie inspiruję się Justinem .
    Taką fryzurę noszę odkąd pamiętam ! <:

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy,taka fank/an biberka,a nie wie,że biberek miał inaczej *:

    OdpowiedzUsuń