środa, 27 lipca 2011

With a hint of madness

Nie ma chyba osoby , której nie złapałaby chęć zrobienia czegoś , co robiło się będąc małym .
Ja postanowiłem pomalować farbkami , nie na kartce a na koszulce . Namalowałem wielki krzyż , który pokolorowałem różnymi kolorami , wygląda to bardzo niestarannie, ale o to było moim zamierzeniem .
Jak widac w ręku trzymam reklamówkę biodegradowalną , której kolor wprost uwielbiam , włożyłem do niej trzy rzeczy , którymi ostatnio się mocno jaram : FRUGO , 7 POKUS GŁOWNYCH i jak zwykle Rihanna .
Resztę stanowią czarne spodnie , którym nogawki podwinąłem oraz trampki , do których dopiąłem agrafki (:




13 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz połowa populacji ludzkiej jara się FRUGEM ;) stylizacja dość fajna...

    OdpowiedzUsuń
  4. koszulka po prostu fantastyczna ;) widać że dobrze posługujesz się różnymi modowymi trendami :D bravo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten KRZYŻ na koszulce robi robote!!!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. JA JARAM SIĘ FRUGO.
    FRUGOFRUGOFRUGO LOVE<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm ciekawy t-shirt :)Mam tylko jedno pytanie: dlaczego masz aż takie parcie na szkło? Nie pytam z złośliwości (hah sama coś o tym wiem), a raczej z ciekawości :)
    xoxo Natalia

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście zakochałem się w trampkach i w spodniach *0*
    I chciałbym zwrócić na coś uwagę... drugie zdjęcie, to z Frugo jest zrobione źle, popełniłeś błąd początkującego fotografa. Co mam na myśli? Na zdjęciu widać sznurek od aparatu ;)
    Szymon ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. FRUGOFRUGOFRUGO.. <3 \moocno czaarne

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie lubie FRUGO , nie wiem co wy w nim widzicie... Udajecie ,ze lubicie FRUGO ,bo jest teraz popularne. Dla mnie to szczyt debilstwa.

    OdpowiedzUsuń