piątek, 8 lipca 2011

T-SHIRT-NEWSPAPER

Witajcie , prezentuję Wam mój trzeci outfit .
Najważniejszym elementem stylizacji jest mój "t-shirt-gazeta" , którego znalazłem na łowach w second-handzie , jest orygnalny , nietypowy i ciężko znaleźć go w "zwykłych " sieciówkach .
Z racji , iż jest on dość charakterystyczny  reszta jest spokojna . Dżinsowe bermudy , czarne trampki .
Do całości dochodzi również duża czarna torba z napisem " WELCOME TO DESTRUCTION "



Przepraszam za mało wyjściową twarz na zdjęciach :D

7 komentarzy:

  1. Poprzednie outfity były zdecydowanie lepsze..

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i lepsze,ale ten t-shirt jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak miło, płeć przeciwna na szafiarskich salonach ;) Podoba mi się i obserwuję ^-^

    cookie-styles.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję <; Właśnie dlatego też założyłem bloga (;

    OdpowiedzUsuń