piątek, 1 lipca 2011

RED !

Witam Was oficjalnie, to pierwsza notka i pierwszy outfit , który dla Was przygotowuje .
 Jak widać punktem kulminacyjnym mojej stylizacji jest czerwony cardigan  oraz t-shirt z charytatywnej kolekcji Stelli McCartney , który dołapałem w second-handzie .
Może to zabrzmi nieskromnie, ale uwielbiam tę koszulkę.
Dobrałem to tego jasne rurki oraz trampki .

Przepraszam za niedoskonałości w zdjęciach min.moje kolana, które wyszły  okropnie śmiesznie,oraz moja mina na pierwszym zdjęciu :D
Opinię i ocenę pozostawiam Wam !
 





 

10 komentarzy:

  1. Jak już pisałam wcześniej: straaasznie fajny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądasz ;D|Ale popracuj nad stylem pisania ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna koszulka : D

    OdpowiedzUsuń
  4. o wyglądasz jk justin bieber ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie wyglądają czerwone nosy z t-skirtu do sweterka. (Mam takie same okulary i zegarek :P )

    OdpowiedzUsuń
  6. zegarek mi się bardzo podoba :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń